7 Tipi di Pennelli Nail Art

01

SPAZZOLA TONDA

Hè a spazzola di nail art più versatile è cumuni.Hè adupratu per creà disinni intricati.Aiuta ancu à creà diversi mudelli di tracce.Queste spazzole aiutanu à fà l'arti di unghie 3d cù a polvera acrilica è monomeru.

02

SPAZZOLA STRIPANTE

Questa spazzola per unghie aiuta à creà strisce (linee longu), mudelli di strisce di strisce è pudete ancu aduprà per fà mudelli d'animali cum'è stampe di zebra o tigre.Ottieni linee dritte cù questi spazzole cun facilità.U vostru set hà assai prubabilmente cuntene 3 di sti spazzole.

03

SPAZZOLA PIATTA

Questa spazzola hè ancu cunnisciuta cum'è spazzola shader.Queste spazzole aiutanu à creà longu tratti fluidi nantu à e unghie.Aiuta ancu à creà mudelli di un colpu, mischjendu è ombre.Sò ancu utili à fà unghie di gel.U vostru set pò cuntene 2-3 dimensioni di sta spazzola.

04

SPAZZOLA ANGULATA

Questa spazzola aiuta in fondu à i fiori di nail art in un colpu nantu à l'unghia.I disegni in un colpu implicanu mette dui culori diffirenti nantu à u pincelu è l'utilizanu per ottene un effettu di gradiente cù fiori,

05

SPAZZOLA FAN

A spazzola di u fan hà parechje funzioni.Aiuta à l'ombra, creanu turbinii è aiuta ancu à sprinkling glitter.Pudete creà belli effetti di colpu cù questa spazzola.Hè ancu aduprata per spazzola l'eccessu di polvere flocking o glitter.

06

SPAZZOLA DI DETAIL

Cum'è u nome suggerisce, sta spazzola hè aduprata per aghjunghje dettagli à u vostru disignu di unghie è hà un effettu di precisione assai bonu.Pudete creà assai pezzi maestri cù questa spazzola.Questu hè u pinnellu must have in u vostru stash di strumenti di nail art.

07

DOTTER

Un strumentu di puntelli hà una punta di testa assai chjuca chì aiuta à creà parechji picculi effetti punti nantu à e unghie.Per i punti più grossi, pudete aduprà altri strumenti di puntelli più grande in un set.

Differenti spazzole anu scopi diversi è mentre praticate vi sarete più còmode cù i so usi.


Tempu di post: 10-novembre-2020