Chì taglia a spazzola acrilica per unghie hè u megliu?

Ogni tecnicu di unghie sapi chì a spazzola hè u so strumentu più impurtante.

Sè vo site un tecnicu espertu di unghie allora probabilmente avete capitu quale taglia di spazzola hè digià megliu per voi.

Ma s'è vo avete principiatu cum'è una tecnulugia di unghie, pudete esse un pocu cunfusu nantu à quale taglia di spazzola duvete aduprà.Sè vo site dopu leghje.

Mentre a vostra tecnica hè impurtante in a creazione di unghie stupente, avè u bonu set di spazzole pò andà assai per fà u vostru travagliu più faciule cù i stessi risultati o ancu megliu.

Pennello per unghie (1)

Una spazzola più chjuca significa chì avete bisognu di più acrilicu per copre l'unghia.Per esempiu, ùn puderete micca fà nunda di menu di un metudu di 3 perle quandu utilizate una spazzola di taglia 8.Pudete ancu scopre chì avete bisognu di 4 à 5 perle.

Cum'è un principiante, u kit di unghie principianti vene cun una spazzola di piccula dimensione 8 o 6 è hè bè perchè pruvate d'amparà i principii.Quandu si move in a scala prufessiunale, pudete vulete sceglie una spazzola più grande di 10 o 12.

Pudete ancu andà finu à un 14 o 16 secondu quantu cuntrollu avete nantu à a spazzola.Cù questi spazzole più grande, pudete piglià perle di grandezza più grande è copre l'unghia cù 2 o ancu una grande perla.

Pennello per unghie (2)

E dimensioni più populari per i principianti sò generalmente e dimensioni più chjuche è i più grandi per i tecnichi più avanzati cum'è e dimensioni 12 è più.

Pennello per unghie (3)

Ci hè parechje cose da cunsiderà quandu sceglite a megliu taglia di spazzola per unghie acriliche per sè stessu.Duvete assicurà chì avete aduprà a spazzola ghjustu per amparà cum'è principiante.Quandu site più espertu, pudete avè una gamma più larga di dimensioni di spazzole per sceglie.


Tempu di Postu: Aug-06-2021