Cumu preparà novi spazzole per unghie per l'usu

spazzole per unghie

Puderete nutà chì quandu avete acquistatu una nova spazzola per i servizii di unghie, i setti sò rigidi è cuntenenu un residu biancu.Stu residuu hè a gomma arabica, un film di amido.Tutti i pruduttori facenu spazzole cù questa gomma per prutegge è mantene a vostra spazzola in forma in transitu è ​​prima di usu.Questa gomma deve esse eliminata bè prima di utilizà a spazzola per a prima volta, cum'è s'ellu ùn hè micca, pò causà a decolorazione di u vostru pruduttu è i capelli nantu à a spazzola si sparghjenu à mezu à u mezu.

Per preparà a vostra spazzola per unghie:

1.Remove a manica plastica da a vostra nova spazzola.Ùn ponite micca sta volta quandu a spazzola hè stata in cuntattu cù u liquidu acrilicu chì u liquidu pò fà chì u plasticu si fusse cù i capelli di a spazzola.

New-Brush-450x600

2.Using i vostri ditte, rumpia cù cura a gomma arabica nantu à i vostri capelli di spazzola è cumincianu à stuzzicà i capelli di u to spazzola.Vi vede una polvara fina chì esce da a spazzola.Questu hè u residu di gomma chì hè stata eliminata.Hè essenziale per fà questu finu à chì ùn ci hè micca polvera restante.Questa hè l'unica volta chì duvete mai toccu i vostri setole di spazzola.Toccu e vostre setole una volta chì avete principiatu à utilizà a spazzola pò purtà à una sopraesposizione per voi è un pruduttu contaminatu per u vostru cliente.

Gomma-arabica-in-Brush-450x600

Se truvate difficiule d'utilizà i vostri ditte, soprattuttu s'ellu ùn avete micca assai bordu liberu, pudete ancu aduprà un strumentu cum'è un bastone d'aranciu o un pusher di cuticle per entra in u ventre di a spazzola per alluntanà a gomma restante.Quandu avete principiatu stu prucessu, a spazzola apparirà per fluff up.Questu hè normale è ferma cusì finu à chì prima a vostra spazzola.

Prepping-nail-brush-450x600

3.U prucessu pò piglià un bellu pezzu per caccià tutti i residui da una spazzola, soprattuttu cù spazzole bellied più grande.Una volta chì vi sentite cum'è avete eliminatu tutti questi residui, mantene a spazzola finu à una fonte di luce per aiutà à vede s'ellu ci hè sempre un residuu di polvere.Sì cusì, cuntinuà finu à chì questu ùn pò più esse vistu.

Eliminazione-di-residui-450x600

4.Una volta tutti i residuu hè statu sguassatu vi avà bisognu di primura a vostra spazzola chiovu, secondu à quale medium vi sarà usu.Quandu si pulisce è pulisce a vostra spazzola, aduprate sempre un movimentu di torsione dolce per mantene a vostra spazzola in un puntu è mantene a so forma.

Brush-Primed-490x600

  • Spazzole acriliche

Dopu à i passi sopra, avà prima a spazzola in monomeru.Mettite una piccula quantità di monomeru in un piattu dappen è immergete a vostra spazzola in e fora finu à chì a spazzola hà assorbutu un pocu monomeru.Eliminate l'eccessu di monomeru nantu à una panna assorbente è sguassate currettamente.

  • Spazzole in gel

Dopu à i passi sopra, prima cù gel chjaru.Travaglia u gel in a spazzola cù movimenti gentili, finu à chì i capelli parenu più scuri.Verificate chì tutti i capelli sò ricoperti di gel, poi sguassate l'eccessu di gel cù una salvietta senza pelucchi.Una volta appiccicatu, rimpiazzà a tapa cum'è a luce di u sole è a luce UV guariscenu u gelu nantu à a spazzola.Prima di a vostra spazzola di gel aiutarà u gel à muvimenti più fluidu è impedisce a macchia di u vostru pennello.

  • Pittura acrilica / pinzelli per acquarelli

Dopu à i passi sopra, avà prima a vostra spazzola in acqua o aduprate una salvietta per u zitellu.Certi tecnichi preferiscenu aduprà una piccula quantità di oliu di cuticule o saponi specifichi di spazzola d'arte.

Hè essenziale chì passate u tempu per preparà e vostre spazzole per unghie currettamente è accuratamente prima di u so primu usu, assicurendu chì a vostra spazzola durà più longu è ùn averete micca prublemi in u futuru.


Tempu di post: 18-May-2021