Cumu pulisce e vostre spazzole per unghie in acrilico è in gel?

Per i tecnichi di unghie, a cura di i vostri strumenti di unghie hè una priorità alta.Dopu tuttu, per creà estensioni di unghie stupente, avete bisognu di assicurà chì avete tuttu in cundizione di punta.

In tempu di sceglie un polveru acrilicu di bona qualità o un smaltu di gel, i vostri spazzole per unghie anu da esse ancu in a forma più bona!Questu significa chì anu bisognu à esse puliti è senza danni, per assicurà chì i vostri clienti ricevenu a manicure maravigghiusa chì aspettavanu.

Ùn sò micca solu i spazzole di unghie sporche anti-igiene per u vostru salone, ma ùn parenu micca prufessiunali davanti à i clienti.Facenu assai più difficiuli di creà u vostru megliu travagliu, risultatu in l'elevazione è difficultà à cuntrullà l'acrilichi o geli.

Chì ghjè u megliu modu per pulisce i spazzole per unghie acriliche?

In generale, u megliu modu per pulisce i spazzole di unghie acriliche hè cù u monomeru chì avete utilizatu nantu à l'estensione di unghie.Acetone unghie remover hè ancu qualchì volta utilizatu induve tuttu u restu falla, ma una pulita regulare cù monomeru dopu l'usu hè u megliu principiu per mantene e spazzole igieniche.

Allora, esattamente chì passi duvete piglià per mantene e vostre spazzole à circà è travaglià cum'è novi?

Prima, dopu ogni usu, duvete dà i vostri spazzole per unghie una bona pulitura cù un pannu senza filu è qualchì monomeru.U monomeru, o liquidu per unghie acrilicu, hè spessu preferitu à i pulitori di spazzole perchè hè assai più gentile nantu à e setole.Questa pulizia regulare hè a vostra prima linea di difesa contr'à i spazzole brutte!

In ogni casu, qualchì volta pudete truvà chì avete un pruduttu più stubborn chì avete bisognu di sguassà.Per sguassà, questu hè u megliu prucessu ...

Lasciate i vostri pennelli in ammollo - pò piglià in ogni locu da 2 ore à a notte, secondu quantu hè stubborn l'acrilico.Sciacquate delicatamente e setole cù acqua caldaMettite i vostri spazzole orizzontalmente nantu à una spugna è permettenu di secca completamente à l'ariaUna volta asciutti, dà un'altra immersione in un monomeru frescu per altre 2 oreIn novu, stende nantu à una spugna è permettenu chì u monomeru si secca naturali.

Stu prucessu deve sguassà a maiò parte di l'accumulazione generale di u produttu.In ogni casu, se a vostra spazzola hè veramente intasata cù grumi, pò esse chì a vostra proporzione di mistura ùn hè micca ghjustu.Verificate l'istruzzioni di i vostri acrilichi di unghie per esse sicuru d'avè ottene a cunsistenza ghjusta.

Duvete aduprà l'acetone per pulisce i spazzole per unghie acriliche?

Questu dipende da u tipu di spazzole chì utilizate.

I spazzole naturali necessitanu più cura per mantene a so megliu.A maiò parte di i spazzole di capelli naturali di qualità superiore sò fatti da i capelli di Kolinsky Sable.Mentre chì questi duranu più longu, è mantenenu u pruduttu megliu cà i spazzole sintetiche, dannu ancu più faciuli.

Se avete investitu in spazzole per unghie acriliche di capelli naturali, ùn avete micca aduprà acetone per pulizziari.L'acetone hè troppu duru per elli, è disidratarà i filamenti.In u risultatu, pudete truvà chì e setole diventanu troppu sbucciate è chì ùn anu micca afferratu e vostre perle acriliche cum'è anu usatu ancu.

Hè megliu aduprà monomeru per pulisce i spazzole naturali.Attentu ancu quandu utilizate spazzole di pulizia - alcuni cuntenenu acetone, cusì verificate l'ingredienti cù cura prima di usà.

I spazzole per unghie sintetiche ponu sustene l'acetone più cà i spazzole per capelli naturali.In ogni casu, ponu ancu esse secchi cù u tempu, per quessa, hè megliu aderisce à u monomeru quandu hè pussibule.

Cumu pulisce e spazzole acriliche senza monomeru?

Mentre ùn hè micca cunsigliatu, qualchì volta avete bisognu di qualcosa più forte di monomeru per pulizziari i vostri spazzole acriliche.

Se a vostra unica altra opzione hè di scaccià a vostra spazzola, pudete pruvà à utilizà l'acetone per trasfurmà u pruduttu intasatu.Pruvate è sguassate cù un pad in acetone.S'ellu ùn funziona micca, pruvate à immergellu.Mantene un ochju nantu à stu prucessu, cum'è ùn vulete micca andà per troppu longu - verificate regularmente è sciacquate bè quandu avete finitu.Allora, immergete u vostru pennello in monomeru per un paru d'ore prima di l'usu.

Siate cuscenti chì stu prucessu puderia dannà a vostra spazzola, cusì pruvate solu cum'è l'ultimu risorsu.

Cumu pulisce e spazzole per unghie in gel?

A cuntrariu di i spazzole per unghie acriliche, i spazzole per unghie in gel sò spessu fatti di fibre sintetiche.Questu significa chì sò più durable chì i spazzole acriliche, cusì ùn anu micca bisognu di cura particulari.

Per a maiò parte, una pulitura curretta cù un pappu senza filu dopu l'usu duverebbe mantene e vostre spazzole di gel pulite è in boni cundizioni.Puderanu sustene una purificazione cù l'alcohol, ma pruvate micca di fà troppu spessu, postu chì pò ancu seccu e sete.Anu raramenti bisognu di un immersione - solu una immersione rapida è sguassate deve fà u travagliu.

Avete qualchi cunsiglii prufessiunali nantu à cumu pulisce i spazzole per unghie acriliche o gel?


Tempu di pubblicazione: 21 ottobre 2021